Наша команда теперь может от имени Atlassian проводить обучение! По их официальным материалам, с лабораторными работами и выдачей свидетельств на бланках Atlassian.
По нашей информации, такую услугу в России пока не предоставляет ни один партнёр или учебный центр. У вас есть шанс стать первыми учениками новых курсов про Jira, Jira Service Management, Confluence как для новичков, так и для опытных пользователей и администраторов!
Но нужно торопиться: акция действует до нового года, потом условия могут поменяться. Пишите в комментариях или на atlassian@ipglotov.ru, если хотите принять участие в обучении. Список курсов и их описание — в комментариях ниже:
Get started in Jira and Agile with Atlassian University
Learn everything you need to begin with Jira, and improve your team’s processes with agile principles and methodologies. This hands-on training course provides a solid foundation for developing an agile mindset while learning the basics of Jira, our popular tool for issue tracking and agile project…
Learn the skills you need to be an expert Jira administrator with Atlassian University
Get hands-on experience performing important Jira administrator tasks. Configure Jira, manage users, apply global permissions, create new projects, update workflows, and control access to your products. Through real-world business scenarios, you’ll learn tips and best practices to ensure your succes…
Learn Jira Service Management with Atlassian University
This hands-on course helps you get a service desk up and running using Jira Service Management. You’ll perform the most crucial configuration tasks including configuring and branding your customer portal, creating queues and SLAs for your service team, linking a knowledge base, adding participants,…
Learn to become an expert Confluence administrator with Atlassian University
This hands-on training course helps you understand the most important Confluence administrative tasks. Learn how to setup and configure your instance, manage users and groups, and control permission settings. Use best practices to structure and organize content across multiple teams. Through real-wo…
[Ссылка но оригинальный пост]